Валерій
Камінський
Доцент кафедри щелепно-лицевої хірургії,
кандидат медичних наук, хірург-стоматолог
Вже не перший рік користуюся програмою iClinic і
змушений визнати – це оптимальне поєднання зручності та ефективності
як для пересічного лікаря, так і для інших активних поціновувачів
грамотного стоматологічного сервісу. Адже одна з найважливіших
складових нашого життя сьогодні – ЧАС. І чим більше ми встигаємо
зробити завдяки цій програмі, тим кращим і повноцінним стає
результат комунікації, оцінювання, контролю та надання
стоматологічної допомоги. Як і раніше, iClinic приваблює своєю
практичністю та різноплановістю, зрозумілим інтерфейсом та простотою
у практичному щоденному застосуванні. А також швидкістю реагування
розробників на запити користувачів і аргументованим підходом до
кожної з наданих пропозицій. Функціонал програми подобається як
адміністраторам, так і керівникам стоматологічних клінік, оскільки
створений та розроблений професіоналами, кожен з яких має величезний
досвід у своїй сфері. Можливість внутрішньої комунікації між усіма
членами команди, створення фахових груп для обговорення складних
клінічних випадків, можливість голосового введення тексту при
заповненні документації, «історія» верифікованого зуба і величезна
купа додаткових деталей, кожна з яких буде затребованою у свій
момент часу. Особливої уваги заслуговує безпековий захист даних, що
відображаються у програмі. І це тільки частина потужного потенціалу
даної програми. Тож спробуйте – «і нехай ніхто не піде обділений».
Показати весь
Микита
Крижевський
Заступник керівника IT відділу
мережі клінік Альфа, Бета, Гамма, Гамма+
мережі клінік Альфа, Бета, Гамма, Гамма+
Наша мережа клінік використовує систему iClinic
як основну і єдину вже протягом чотирьох років. За цей час iClinic
перетерпіла велику кількість змін, але завжди у кращу сторону.
Взаємодія з системою є дуже швидкою і зручною, функціонал вважаю
достатнім, а інтерфейс плавним і привітним до будь-якого
користувача, як для директора, так і для лікаря чи асистента. Одним з
найприємніших моментів є оперативні відповіді технічної підтримки із
будь-яких питань по системі, а також те що усі побажання нас як
клієнтів не залишаються без уваги
Показати весь
Олена Сапронова
Заступник керівника мережі
клінік
«Діамант дент»
«Діамант дент»
Хочу поділитися враженнями про CRM систему
iClinic як людина, яка дуже довго і дууууже прискіпливо обирала собі
продукт серед великої кількості пропозицій. У свій час наша клініка
користувалася програмою, яка була створена лише для нас. Але… так
сталося, що ми 'виросли', подорослішали, нас стало багато
і треба було знайти нову програму.
iClinic задовольнила всі потреби як керівництва (звіти, статистика, заробітні плати), так і всі інші відділи мережі — бухгалтерія, лікарі, асистенти, маркетинг, ресепшен. Завдяки обмеженню прав користувача, однією програмою користуються всі. Це мега зручно. Плюс існує можливість відкрити програму з будь-якого гаджету у будь-якій точці світу. Вся необхідна інформація завантажується в систему легко і швидко. Телефонія та РРО підключені. Окремий бонус — це мега підтримка технічного відділу, який швидко реагує на будь-які питання і, що для нас було дуже важливим, втілює в життя побажання. Оновлення виходять регулярно, це означає, що iClinic завжди рухається вперед і ніколи не 'застаріє'. Рекомендую спробувати та впевнена, що це краще програмне забезпечення для медичних закладів.
Показати весь
iClinic задовольнила всі потреби як керівництва (звіти, статистика, заробітні плати), так і всі інші відділи мережі — бухгалтерія, лікарі, асистенти, маркетинг, ресепшен. Завдяки обмеженню прав користувача, однією програмою користуються всі. Це мега зручно. Плюс існує можливість відкрити програму з будь-якого гаджету у будь-якій точці світу. Вся необхідна інформація завантажується в систему легко і швидко. Телефонія та РРО підключені. Окремий бонус — це мега підтримка технічного відділу, який швидко реагує на будь-які питання і, що для нас було дуже важливим, втілює в життя побажання. Оновлення виходять регулярно, це означає, що iClinic завжди рухається вперед і ніколи не 'застаріє'. Рекомендую спробувати та впевнена, що це краще програмне забезпечення для медичних закладів.
Світлана Борисюк
Директор
клініки
Много информации в одной программе – все под
рукой. Легкое пользование, даже для “блондинок”. Удобное меню.
Пожалуй, один из самых важных моментов – конфиденциальность и
стабильность базы данных: мне, как директору клиники, важно быть
уверенной в защите и сохранении робочей информации.
Показати весь
Лариса Чепінська
Лікар-стоматолог
Мені опанувати якусь програму завжди тяжко. Але
з цією розібралась досить швидко. Запис нового відвідування
адміністратором бачу миттєво, можу проглянути амбулаторну карту,
зубну формулу пацієнта чи іншу інформацію і, за необхідності,
скоригувати час прийому.
Показати весь
Володимир Панчук
Керівник стоматологічних клінік
«ВінДент» та «ВінСтом» у м. Вінниця
8 місяців назад постало питання про
автоматизацію та вибір програмного забезпечення для двох
стоматологічних клінік. Це було складно, оскільки потрібно було в одну
програму впихнути дві стоматології. Перепробовали в тестовому
режимі понад 10 програм. Зупинилися на двох:
«XXXXX» та «iClinic». Зрештою, обрали програму iClinic.
Головним критерієм було те, що немає обмежень по кількості, введених
в програму, працівників! Ми ввели всіх працівників: асистентів,
медичних сестер, лікарів, бухгалтера і навіть прибиральницю) – це
супер дуже зручно! В iClinic оплачується тільки кількість
стоматологічних крісел. З часом я переконався, що це дійсно потужне
програмне забезпечення для стоматологічної клініки за малі кошти).
Система дозволяє легко записувати пацієнтів, вести детальний облік
їхніх відвідувань та процедур, а також здійснювати точні розрахунки.
Особливо оцінив функцію нагадування про записи – це значно зменшило
кількість пропусків відвідування. Дуже вчасно та професійно працює
технічна підтримка! Рекомендую iClinic.ua всім, хто цінує свій час,
кошти та хоче оптимізувати роботу своєї клініки!
Показати весь
Валерій Камінський
Валерій Камінський
Доцент кафедри щелепно лицевої
хірургії, кандидат медичних наук, хірург-стоматолог
Вже не перший рік користуюся програмою iClinic і
змушений визнати – це оптимальне поєднання зручності та ефективності як для
пересічного лікаря, так і для інших активних поціновувачів грамотного
стоматологічного сервісу. Адже одна з найважливіших складових нашого життя
сьогодні – ЧАС. І чим більше ми встигаємо зробити завдяки цій програмі, тим
кращим і повноцінним стає результат комунікації, оцінювання, контролю та
надання стоматологічної допомоги. Як і раніше, iClinic приваблює своєю
практичністю та різноплановістю, зрозумілим інтерфейсом та простотою у
практичному щоденному застосуванні. А також швидкістю реагування розробників
на запити користувачів і аргументованим підходом до кожної з наданих
пропозицій. Функціонал програми подобається як адміністраторам, так і
керівникам стоматологічних клінік, оскільки створений та розроблений
професіоналами, кожен з яких має величезний досвід у своїй сфері. Можливість
внутрішньої комунікації між усіма членами команди, створення фахових груп
для обговорення складних клінічних випадків, можливість голосового введення
тексту при заповненні документації, «історія» верифікованого зуба і
величезна купа додаткових деталей, кожна з яких буде затребованою у свій
момент часу. Особливої уваги заслуговує безпековий захист даних, що
відображаються у програмі. І це тільки частина потужного потенціалу даної
програми. Тож спробуйте – і нехай ніхто не піде обділений».
Микита Крижевський
Микита Крижевський
Заступник керівника IT відділу
мережі клінік Альфа, Бета, Гамма, Гамма+
мережі клінік Альфа, Бета, Гамма, Гамма+
Наша мережа клінік використовує систему iClinic як
основну і єдину вже протягом чотирьох років. За цей час iClinic
перетерпіла велику кількість змін, але завжди у кращу сторону. Взаємодія з
системою є дуже швидкою і зручною, функціонал вважаю достатнім, а інтерфейс
плавним і привітним до будь-якого користувача, як для директора, так і для
лікаря чи асистента. Одним з найприємніших моментів є оперативні відповіді
технічної підтримки із будь-яких питань по системі, а також те що усі
побажання нас як клієнтів не залишаються без уваги
Олена Сапронова
Олена Сапронова
Заступник керівника мережі клінік «Діамант дент»
Хочу поділитися враженнями про CRM систему iClinic як
людина, яка дуже довго і дууууже прискіпливо обирала собі продукт серед
великої кількості пропозицій. У свій час наша клініка користувалася
програмою, яка була створена лише для нас. Але… так сталося, що ми
'виросли', подорослішали, нас стало багато і треба було знайти
нову програму.
iClinic задовольнила всі потреби як керівництва (звіти, статистика, заробітні плати), так і всі інші відділи мережі — бухгалтерія, лікарі, асистенти, маркетинг, ресепшен. Завдяки обмеженню прав користувача, однією програмою користуються всі. Це мега зручно. Плюс існує можливість відкрити програму з будь-якого гаджету у будь-якій точці світу. Вся необхідна інформація завантажується в систему легко і швидко. Телефонія та РРО підключені. Окремий бонус — це мега підтримка технічного відділу, який швидко реагує на будь-які питання і, що для нас було дуже важливим, втілює в життя побажання. Оновлення виходять регулярно, це означає, що iClinic завжди рухається вперед і ніколи не 'застаріє'. Рекомендую спробувати та впевнена, що це краще програмне забезпечення для медичних закладів.
iClinic задовольнила всі потреби як керівництва (звіти, статистика, заробітні плати), так і всі інші відділи мережі — бухгалтерія, лікарі, асистенти, маркетинг, ресепшен. Завдяки обмеженню прав користувача, однією програмою користуються всі. Це мега зручно. Плюс існує можливість відкрити програму з будь-якого гаджету у будь-якій точці світу. Вся необхідна інформація завантажується в систему легко і швидко. Телефонія та РРО підключені. Окремий бонус — це мега підтримка технічного відділу, який швидко реагує на будь-які питання і, що для нас було дуже важливим, втілює в життя побажання. Оновлення виходять регулярно, це означає, що iClinic завжди рухається вперед і ніколи не 'застаріє'. Рекомендую спробувати та впевнена, що це краще програмне забезпечення для медичних закладів.
Світлана Борисюк
Світлана Борисюк
Директор клініки
Много информации в одной программе – все под рукой.
Легкое пользование, даже для “блондинок”. Удобное меню. Пожалуй, один из
самых важных моментов – конфиденциальность и стабильность базы данных: мне,
как директору клиники, важно быть уверенной в защите и сохранении робочей
информации.
Лариса Чепінська
Лариса Чепінська
Лікар-стоматолог
Мені опанувати якусь програму завжди тяжко. Але з цією
розібралась досить швидко. Запис нового відвідування адміністратором бачу
миттєво, можу проглянути амбулаторну карту, зубну формулу пацієнта чи іншу
інформацію і, за необхідності, скоригувати час прийому.
Володимир Панчук
Володимир Панчук
Керівник стоматологічних клінік «ВінДент» та
«ВінСтом» у м. Вінниця
8 місяців назад постало питання про автоматизацію та
вибір програмного забезпечення для двох стоматологічних клінік. Це було
складно, оскільки потрібно було в одну програму впихнути дві
стоматології. Перепробовали в тестовому режимі понад 10
програм. Зупинилися на двох: «XXXXX» та «iClinic». Зрештою,
обрали програму iClinic. Головним критерієм було те, що немає обмежень по
кількості, введених в програму, працівників! Ми ввели всіх працівників:
асистентів, медичних сестер, лікарів, бухгалтера і навіть прибиральницю) – це
супер дуже зручно! В iClinic оплачується тільки кількість стоматологічних
крісел. З часом я переконався, що це дійсно потужне програмне забезпечення
для стоматологічної клініки за малі кошти). Система дозволяє легко
записувати пацієнтів, вести детальний облік їхніх відвідувань та процедур, а
також здійснювати точні розрахунки. Особливо оцінив функцію нагадування про
записи – це значно зменшило кількість пропусків відвідування. Дуже вчасно та
професійно працює технічна підтримка! Рекомендую iClinic.ua всім, хто цінує
свій час, кошти та хоче оптимізувати роботу своєї клініки!
Усі відгуки
Валерій Камінський
Доцент кафедри щелепно-лицевої
хірургії,
кандидат медичних наук, хірург-стоматолог
кандидат медичних наук, хірург-стоматолог
Вже не перший рік користуюся програмою
iClinic і змушений визнати – це оптимальне поєднання зручності та
ефективності як для пересічного лікаря, так і для інших активних
поціновувачів грамотного стоматологічного сервісу. Адже одна з найважливіших
складових нашого життя сьогодні – ЧАС. І чим більше ми встигаємо зробити
завдяки цій програмі, тим кращим і повноцінним стає результат комунікації,
оцінювання, контролю та надання стоматологічної допомоги. Як і раніше,
iClinic приваблює своєю практичністю та різноплановістю, зрозумілим
інтерфейсом та простотою у практичному щоденному застосуванні. А також
швидкістю реагування розробників на запити користувачів і аргументованим
підходом до кожної з наданих пропозицій. Функціонал програми подобається як
адміністраторам, так і керівникам стоматологічних клінік, оскільки
створений та розроблений професіоналами, кожен з яких має величезний досвід
у своїй сфері. Можливість внутрішньої комунікації між усіма членами команди,
створення фахових груп для обговорення складних клінічних випадків,
можливість голосового введення тексту при заповненні документації, «історія»
верифікованого зуба і величезна купа додаткових деталей, кожна з яких буде
затребованою у свій момент часу. Особливої уваги заслуговує безпековий
захист даних, що відображаються у програмі. І це тільки частина потужного
потенціалу даної програми. Тож спробуйте – «і нехай ніхто не піде обділений».
Показати весь
Показати менше
Микита Крижевський
Заступник керівника IT відділу
мережі клінік Альфа, Бета, Гамма, Гамма+
мережі клінік Альфа, Бета, Гамма, Гамма+
Наша мережа клінік використовує
систему iClinic як основну і єдину вже протягом чотирьох років. За цей час
iClinic перетерпіла велику кількість змін, але завжди у кращу сторону.
Взаємодія з системою є дуже швидкою і зручною, функціонал вважаю достатнім,
а інтерфейс плавним і привітним до будь-якого користувача, як для директора,
так і для лікаря чи асистента. Одним з найприємніших моментів є оперативні
відповіді технічної підтримки із будь-яких питань по системі, а також те що
усі побажання нас як клієнтів не залишаються без уваги.
Показати менше
Показати весь
Олена Сапронова
Заступник керівника мережі клінік «Діамант дент»
Хочу поділитися враженнями про CRM систему
iClinic як людина, яка дуже довго і дууууже прискіпливо обирала собі продукт
серед великої кількості пропозицій. У свій час наша клініка користувалася
програмою, яка була створена лише для нас. Але… так сталося, що ми
'виросли', подорослішали, нас стало багато і треба було знайти
нову програму.
iClinic задовольнила всі потреби як керівництва (звіти, статистика, заробітні плати), так і всі інші відділи мережі — бухгалтерія, лікарі, асистенти, маркетинг, ресепшен. Завдяки обмеженню прав користувача, однією програмою користуються всі. Це мега зручно. Плюс існує можливість відкрити програму з будь-якого гаджету у будь-якій точці світу. Вся необхідна інформація завантажується в систему легко і швидко. Телефонія та РРО підключені. Окремий бонус — це мега підтримка технічного відділу, який швидко реагує на будь-які питання і, що для нас було дуже важливим, втілює в життя побажання. Оновлення виходять регулярно, це означає, що iClinic завжди рухається вперед і ніколи не 'застаріє'. Рекомендую спробувати та впевнена, що це краще програмне забезпечення для медичних закладів.
iClinic задовольнила всі потреби як керівництва (звіти, статистика, заробітні плати), так і всі інші відділи мережі — бухгалтерія, лікарі, асистенти, маркетинг, ресепшен. Завдяки обмеженню прав користувача, однією програмою користуються всі. Це мега зручно. Плюс існує можливість відкрити програму з будь-якого гаджету у будь-якій точці світу. Вся необхідна інформація завантажується в систему легко і швидко. Телефонія та РРО підключені. Окремий бонус — це мега підтримка технічного відділу, який швидко реагує на будь-які питання і, що для нас було дуже важливим, втілює в життя побажання. Оновлення виходять регулярно, це означає, що iClinic завжди рухається вперед і ніколи не 'застаріє'. Рекомендую спробувати та впевнена, що це краще програмне забезпечення для медичних закладів.
Показати весь
Показати менше
Світлана Борисюк
Директор клініки
Много информации в одной программе – все
под рукой. Легкое пользование, даже для “блондинок”. Удобное меню. Пожалуй,
один из самых важных моментов – конфиденциальность и стабильность базы
данных: мне, как директору клиники, важно быть уверенной в защите и
сохранении робочей информации.
Показати менше
Лариса Чепінська
Лікар-стоматолог
Мені опанувати якусь програму завжди тяжко.
Але з цією розібралась досить швидко. Запис нового відвідування
адміністратором бачу миттєво, можу проглянути амбулаторну карту, зубну
формулу пацієнта чи іншу інформацію і, за необхідності, скоригувати час
прийому.
Показати менше
Володимир Панчук
Керівник стоматологічних клінік «ВінДент» та
«ВінСтом» у м. Вінниця
8 місяців назад постало питання про
автоматизацію та вибір програмного забезпечення для двох стоматологічних
клінік. Це було складно, оскільки потрібно було в одну програму впихнути дві
стоматології. Перепробовали в тестовому режимі понад 10
програм. Зупинилися на двох: «XXXXX» та «iClinic». Зрештою,
обрали програму iClinic. Головним критерієм було те, що немає обмежень по
кількості, введених в програму, працівників! Ми ввели всіх працівників:
асистентів, медичних сестер, лікарів, бухгалтера і навіть прибиральницю) – це
супер дуже зручно! В iClinic оплачується тільки кількість стоматологічних
крісел. З часом я переконався, що це дійсно потужне програмне забезпечення
для стоматологічної клініки за малі кошти). Система дозволяє легко
записувати пацієнтів, вести детальний облік їхніх відвідувань та процедур, а
також здійснювати точні розрахунки. Особливо оцінив функцію нагадування про
записи – це значно зменшило кількість пропусків відвідування. Дуже вчасно та
професійно працює технічна підтримка! Рекомендую iClinic.ua всім, хто цінує
свій час, кошти та хоче оптимізувати роботу своєї клініки!
Показати весь
Показати менше