МІС iClinic - проста, як Ваш смартфон, але потужна - як ваш компʼютер
Проста. Зручна. Надійна
Медична інформаційна система (МІС) з фокусом на безпеці*
*відповідно до чинного атестата відповідності КСЗІ, виданого ДП Держспецзв’язку.
Чому вам варто обрати нас?
Сповіщення
ЕСОЗ
Безпека даних
Інтеграція
Звіти
Статистика
Все в хмарі
Прейскурант
Розрахувати ціну
Кабінети
1
Робітники
1
Що говорять наші клієнти?
Валерій Камінський
Вже не перший рік користуюся програмою iClinic і змушений визнати – це оптимальне поєднання зручності та ефективності як для пересічного лікаря, так і для інших активних поціновувачів грамотного стоматологічного сервісу. Адже одна з найважливіших складових нашого життя сьогодні – ЧАС. І чим більше ми встигаємо зробити завдяки цій програмі, тим кращим і повноцінним стає результат комунікації, оцінювання, контролю та надання стоматологічної допомоги. Як і раніше, iClinic приваблює своєю практичністю та різноплановістю, зрозумілим інтерфейсом та простотою у практичному щоденному застосуванні. А також швидкістю реагування розробників на запити користувачів і аргументованим підходом до кожної з наданих пропозицій. Функціонал програми подобається як адміністраторам, так і керівникам стоматологічних клінік, оскільки створений та розроблений професіоналами, кожен з яких має величезний досвід у своїй сфері. Можливість внутрішньої комунікації між усіма членами команди, створення фахових груп для обговорення складних клінічних випадків, можливість голосового введення тексту при заповненні документації, «історія» верифікованого зуба і величезна купа додаткових деталей, кожна з яких буде затребованою у свій момент часу. Особливої уваги заслуговує безпековий захист даних, що відображаються у програмі. І це тільки частина потужного потенціалу даної програми. Тож спробуйте – «і нехай ніхто не піде обділений».
Показати весь
Микита Крижевський
Наша мережа клінік використовує систему iClinic як основну і єдину вже протягом чотирьох років. За цей час iClinic перетерпіла велику кількість змін, але завжди у кращу сторону. Взаємодія з системою є дуже швидкою і зручною, функціонал вважаю достатнім, а інтерфейс плавним і привітним до будь-якого користувача, як для директора, так і для лікаря чи асистента. Одним з найприємніших моментів є оперативні відповіді технічної підтримки із будь-яких питань по системі, а також те що усі побажання нас як клієнтів не залишаються без уваги
Показати весь
Олена Сапронова
Хочу поділитися враженнями про CRM систему iClinic як людина, яка дуже довго і дууууже прискіпливо обирала собі продукт серед великої кількості пропозицій. У свій час наша клініка користувалася програмою, яка була створена лише для нас. Але… так сталося, що ми 'виросли', подорослішали, нас стало багато і треба було знайти нову програму.
iClinic задовольнила всі потреби як керівництва (звіти, статистика, заробітні плати), так і всі інші відділи мережі — бухгалтерія, лікарі, асистенти, маркетинг, ресепшен. Завдяки обмеженню прав користувача, однією програмою користуються всі. Це мега зручно. Плюс існує можливість відкрити програму з будь-якого гаджету у будь-якій точці світу. Вся необхідна інформація завантажується в систему легко і швидко. Телефонія та РРО підключені. Окремий бонус — це мега підтримка технічного відділу, який швидко реагує на будь-які питання і, що для нас було дуже важливим, втілює в життя побажання. Оновлення виходять регулярно, це означає, що iClinic завжди рухається вперед і ніколи не 'застаріє'. Рекомендую спробувати та впевнена, що це краще програмне забезпечення для медичних закладів.
Показати весь
Світлана Борисюк
Много информации в одной программе – все под рукой. Легкое пользование, даже для “блондинок”. Удобное меню. Пожалуй, один из самых важных моментов – конфиденциальность и стабильность базы данных: мне, как директору клиники, важно быть уверенной в защите и сохранении робочей информации.
Показати весь
Лариса Чепінська
Мені опанувати якусь програму завжди тяжко. Але з цією розібралась досить швидко. Запис нового відвідування адміністратором бачу миттєво, можу проглянути амбулаторну карту, зубну формулу пацієнта чи іншу інформацію і, за необхідності, скоригувати час прийому.
Показати весь
Володимир Панчук
8 місяців назад постало питання про автоматизацію та вибір програмного забезпечення для двох стоматологічних клінік. Це було складно, оскільки потрібно було в одну програму впихнути дві стоматології. Перепробовали в тестовому режимі понад 10 програм. Зупинилися на двох: «XXXXX» та «iClinic». Зрештою, обрали програму iClinic. Головним критерієм було те, що немає обмежень по кількості, введених в програму, працівників! Ми ввели всіх працівників: асистентів, медичних сестер, лікарів, бухгалтера і навіть прибиральницю) – це супер дуже зручно! В iClinic оплачується тільки кількість стоматологічних крісел. З часом я переконався, що це дійсно потужне програмне забезпечення для стоматологічної клініки за малі кошти). Система дозволяє легко записувати пацієнтів, вести детальний облік їхніх відвідувань та процедур, а також здійснювати точні розрахунки. Особливо оцінив функцію нагадування про записи – це значно зменшило кількість пропусків відвідування. Дуже вчасно та професійно працює технічна підтримка! Рекомендую iClinic.ua всім, хто цінує свій час, кошти та хоче оптимізувати роботу своєї клініки!
Показати весь
Можливості
Чому варто обирати саме
нас?
Хмарні технології та безпека
Все в хмарі
Ваші дані в надійному хмарному сховищі на серверах компанії Amazon у Німечинні.
Безпека даних
Передача даних захищена як в інтернет-банкінгу; гнучкі налаштування доступу для персоналу.
Доступ та підтримка
Доступ із будь-якого місця
Доступ до застосунку з будь-якого місця, цілодобово з компʼютерів, планшетів та смартфонів.
Постійна підтримка
Навчання персоналу клініки, оперативна технічна підтримка та реалізація ваших побажань.
Інтеграція та автоматизація
ЕСОЗ
Пряма інтеграція з центральною базою даних ЕСОЗ без будь-яких шлюзів та без партнерських МІС.
Інтеграція
ІP-телефонія, СМС-інформування, РРО, онлайн запис, зуботехнічна лабораторія, API для власних інтеграцій.
Звіти та статистика
Автоматичне заповнення медичної документації: 025, 028, 037, 043 тощо — просто роздрукуйте та поставте підпис.
Для стоматології
Зубна формула
Молочний, постійний, ретенований, дистопований, з різною кількістю коренів і т.д. Ви можете додати власні операції в зубну формулу.
Контроль процесів
Склад
Склад можна прив'язати до клініки, лікаря чи кабінету. За кожним складом можна сформувати звіт по товарах.
Фінансовий контроль
Прейскурант
Заповніть прайс-лист, складайте план лікування та розраховуйте його вартість. Виписуйте рахунок одним кліком.
Фінанси
Контролюйте сплату за кожне відвідування, за потреби — зараховуйте авансові платежі та нагадуйте пацієнтові про заборгованості.
Зарплата
Зарплата автоматично розраховується: відсоток від рахунків та від відпрацьованого часу.
MІC iClinic
Ваша клініка - наш
пріоритет

ЕСОЗ

Пряма інтеграція в одному місці

Працювати в ЕСОЗ ви можете безпосередньо через iClinic без необхідності переходити в додатковий застосунок чи сервіс.

Реєстратура

 Центр керування для адміністратора

Показує розклад клініки в розрізі по лікарях або по кабінетах на тиждень. Якщо в листі очікування є пацієнти, вони будуть з’являтись на цій сторінці.

База пацієнтів

Серце застосунку

Дозволяє зберігати десятки тисяч пацієнтів та шукати їх за багатьма критеріями.

Диспансер

Там, де пацієнт на першому місці

Залишайте собі нагадування про причину диспансеру, і які маніпуляції ви планували пів року тому.

Зубна формула

Оцінка локального статусу з першого погляду

Не забувайте створювати хронологію лікування зубів у пацієнта. Завжди цікаво, з яким станом зубів пацієнт прийшов і з яким пішов.

Статистика

Інформація – це сила!

Приймайте обґрунтовані рішення на основі даних, візуалізованих у наших графіках та діаграмах.

Сертифікати‍

‍З плануванням – майбутнє без проблем!

Позбавтеся від забудькуватості або недбалості: ви вчасно отримаєте нагадування про важливі події, платежі та інше.
Вартість
Ціни на
iClinic
Кількість крісел або кабінетів
1
Кількість співробітників
1
1 місяць економії
Результат: 420 грн / на місяць
Ваш тариф – Кабінет
Всі ціни враховують ПДВ.
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Кількість крісел або кабінетів
Додаткові послуги
СМС: +60 грн/міс, 1.2 грн за кожний сегмент повідомлення.
Власна IP-телефонія: 2400 грн одноразово та +360 грн/міс за кожну сім-карту.
Ваш тариф
Кабінет
Тариф для тих, хто працює самостійно.
Всього 3 робітника може бути в цьому тарифі
420
грн /
місяць
?
1 співробітник
?
необмежено пацієнтів
безоплатна міграція даних
?
безоплатне навчання
?
безоплатні оновлення
безоплатна техпідтримка
Ваш тариф
Кабінет
Тариф для тих, хто працює самостійно.  
Всього 3 робітника може бути в цьому тарифі
10 EUR
грн /
місяць
?
1 співробітник
?
необмежено пацієнтів
безоплатна міграція даних
?
безоплатне навчання
?
безоплатні оновлення
безоплатна техпідтримка
Інший тариф
Кабінет
Тариф для тих, хто працює самостійно.  
Всього 3 робітника може бути в цьому тарифі
420
грн /
місяць
1 співробітник
необмежено пацієнтів
безоплатна міграція даних
безоплатне навчання
безоплатні оновлення
безоплатна техпідтримка
Ваш тариф
Клініка
1080 грн/місяць за 1 кабінет або крісло.
+720 грн/місяць за кожне додаткове крісло або кабінет.
1080
грн /
місяць
?
необмежено співробітників
необмежено пацієнтів
безоплатна міграція даних
?
безоплатне навчання
?
безоплатні оновлення
безоплатна техпідтримка
Інший тариф
Клініка
1080 грн/місяць за 1 кабінет або крісло.
+720 грн/місяць за кожне додаткове крісло або кабінет.
1080
грн /
одразу
необмежено співробітників
необмежено пацієнтів
безоплатна міграція даних
безоплатне навчання
безоплатні оновлення
безоплатна техпідтримка
FAQ
Відповіді на
часті питання
Чи можуть інші лікарі клініки дивитися історію моїх пацієнтів?
+
Тільки якщо ви видали йому відповідні дозволи.
Чи можу я в дорозі переглянути свій розклад на телефоні?
+
Звичайно, ви можете зайти до програми з вашого мобільного телефону для подальшої роботи в програмі.
Де я можу в мед.карті пацієнта зберегти додаткову медичну інформацію?
+
Ми надаємо конструктор форми анамнезу, куди ви можете додати всі необхідні поля.
Чи можу записувати пацієнтів зі свого сайту?
+
Так, ваш веб-розробник має розробити візуальну частину форми запису та додати наш скрипт на ваш хостинг. Також є інтеграція з сервісом doc.ua.
Що мені треба для ЕСОЗ?
+
Ви маєте отримати хмарний КЕП для кожної своєї юридичної особи від Вчасно.КЕП або Depositsign, або Смарт ID від ПриватБанк. У випадку зі Вчасно.КЕП та Смарт ID від ПриватБанк – це можна зробити віддалено, у випадку Depositsign — звернутись особисто в пункт видачі КЕПів.
Скільки коштує приєднання до ЕСОЗ?
+
Звичайний тариф iClinic + вартість КЕПів на кожну юр. особу та лікаря, який працює в ЕСОЗі (вартість за КЕП сплачується постачальнику КЕПів). Зверніть, будь ласка, увагу – Вчасно.КЕП та Смарт ID від ПриватБанк може бути безоплатним для фіз.осіб.
Чи потрібно приєднувати усіх лікарів до ЕСОЗ?
+
На даному етапі потрібно додати лікарів, які мають чинну ліцензію на медичну практику та які оформлені як ФОП чи юр. особи.
Скільки коштує розробка додаткових функцій?
+
Розробка додаткових функцій – безоплатна за умови їх корисності для інших наших клієнтів.
Наскільки я захищений від втрати моїх особистих даних?
+
Ми робимо щоденне автоматичне резервне копіювання ваших даних, тому вони знаходяться у повній безпеці.
Які модулі та можливості має ваш сервіс?
+
Реєстратура, пацієнти, диспансер, плани лікування, зубна формула, консультативні висновки, склад, зарплата, файли з фотопротоколом, нагадування, диспансер тощо.
Чи можна отримати свою базу пацієнтів, якщо припинити користуватись iClinic?
+
Так, ми можемо надіслати базу пацієнтів у форматі для перегляду (xls), так і у форматі для імпорту в інший сервіс.
Які саме CRM є в iClinic?
+
‎‎‎‎‎1) Контакти пацієнтів; ‎‎‎‎‎
2) Автоматизовані нагадування пацієнтам; ㅤㅤ
‎‎‎3) Диспансер (для залучення пацієнта в клініку через Х місяців); ㅤ
‎‎‎‎4) IP-телефонія; ‎‎‎‎‎ㅤ
5) Онлайн запис пацієнтів з сайту; ‎‎‎‎‎‎ㅤㅤ
6) Статистика та звітність. ‎‎‎‎‎ㅤㅤㅤ
Що робити, якщо в нашої клініки вже є застосунок для обліку пацієнтів?
+
Якщо ви зможете експортувати пацієнтів в текстовий файл або таблицю Excel, ми імпортуємо їх у наш сервіс безоплатно.
Скільки часу потрібно для отримання доступу?
+
Ми отримуємо дані для договору, далі бухгалтер створює його та відправляє через сервіс Вчасно на підпис. Клієнт отримує посилання на електронну пошту, далі переходить за ним (за потреби – реєструється) та підписує своїм ЕЦП. Після підписання ми перевіряємо, чи відображається нам накладений підпис. Потім створюємо доступ до основного облікового запису.
Додатково
Початок роботи
1
Спочатку треба отримати демонстраційний обліковий запис, заповнивши відповідну форму. Вам буде надіслано листа з логіном та паролем для входу в цей обліковий запис. Строк дії облікового запису — 2 тижні.
2
Цей запис одразу матиме перелік пацієнтів, відвідувань та рахунків.
3
Якщо ви не виставили позначку «Не телефонувати», протягом двох тижнів наш менеджер зателефонує вам та відповість на питання.
4
Дані з цього облікового запису не переносяться в основний.
1
Повідомте нам в чаті технічної підтримки або нашому представнику:
1. ПІБ, РНОКПП та адресу реєстрації для ФОП, назву, ЄДРПОУ, ПІБ директора та адресу реєстрації для ТОВ.
2. Номер телефону та імейл власника.
3. Назву та адресу клініки.
4. Кількість кабінетів та робітників — від цього залежить тарифний план.
2
Ми відправимо вам договір на ознайомлення через сервіс Вчасно.ЕДО.
3
Якщо ви не були зареєстровані на сервісі Вчасно.ЕДО раніше, після першого входу в кабінет Вчасно треба підтвердити реєстрацію своїм електронним ключем.
4
Після ознайомлення з договором підпишіть його ЕЦП.
1
Після підписання договору ви отримаєте імейл з логіном та паролем до основного облікового запису. Демонстраційний запис буде заблоковано.
2
Для клінік загального профілю є можливість додати форми консультативних висновків та аналізів (наприклад, УЗД Щитовидної залози) — відправте ці форми нам.
1
Прайс-лист та базову інформацію про пацієнтів можна безкоштовно імпортувати. На це може знадобитись до декількох робочих днів.
2
З деяких сервісів можна імпортувати не лише базову інформацію про пацієнтів, а також відвідування, рахунки та плани лікування.
1
Ми пропонуємо разове віддалене навчання для адміністраторів, лікарів та керівників.
2
Навчання адміністраторів триває до двох годин.
3
Навчання лікарів та керівників триває до однієї години.
1
Рекомендуємо почати опановувати iClinic покроково:
1. Пацієнти та реєстратура.
2. Плани лікування та медична інформація.
3. Рахунки та їх фіскалізація.
4. Розрахунок зарплати.
5. Склад.
Додатково
Безпека, впровадження та підтримка
Безпека перш за все
Що може бути важливіше при роботі з конфіденційними даними?
Ми усвідомлюємо, що таке лікарська і комерційна таємниця, тому:
Всі дані передаються по надійно захищеному зʼєднанню.
Протокол захисту каналу — «А+», а це вище, ніж в інтернет-банкінгу від більшості великих світових банків.
Ви керуєте доступом співробітників до перегляду та редагування інформації, призначаючи їм відповідні рольові права.
Щодня проводиться автоматичне резервне копіювання даних.
Сервери знаходяться на платформі американської компанії Amazon, яка є лідером в області хмарних послуг.
Ризик вилучення компʼютера з базами даних та доступ до інформації сторонніх осіб повністю виключений.
Впровадження системи iClinic
Друге за важливістю питання для бізнесу
Розуміючи важливість етапу впровадження iClinic або переходу з іншої програми (при вже наявній базі даних), ми робимо все можливе, щоб початок роботи із застосунком iClinic був максимально швидким та комфортним:
Якщо ви вже маєте базу даних — ми здійснимо її перенесення до вашої iClinic.
Проведемо презентацію програми у вашій клініці.
Безкоштовно навчимо кожного співробітника роботі з iClinic.
Безкоштовно проконсультуємо співробітників при виникненні будь-яких питань під час роботи.
Виходячи з нашого досвіду, повна інтеграція програми у вашу практику триває від декількох днів до двох тижнів, після чого ви починаєте максимально ефективно працювати з iClinic.
Підтримка
Коли допомога потрібна саме зараз
Ми усвідомлюємо, що таке лікарська і комерційна таємниця, тому:
У будь-який час доступна професійна технічна підтримка, яка забезпечить вам вичерпну консультацію і надійний супровід під час користування програмою — ви можете звʼязатися з нами будь-яким чином: з програми (кнопка «Відгук»), за телефоном, скайпом тощо.
Важливо! Якщо ви маєте ідею, як зробити iClinic кращою, спростити собі робочі моменти чи автоматизувати процеси — пропонуйте, ми із задоволенням реалізуємо гідні та цікаві ідеї! Адже саме завдяки такій філософії наша програма постійно розвивається і вдосконалюється.
Зверніть увагу! Додаткова сплата за користування оновленими версіями програми та новими модулями не стягується!
Додатково
Пристрої
WINDOWS, macOS чи LINUX - потрібен лише браузер
Використовуйте в роботі сучасні планшенти
Мобільного інтернету рівня 3G буде достатньо для
комфортної роботи.
Додатково
Що кажуть наші
клієнти?
Валерій Камінський
Доцент кафедри щелепно-лицевої хірургії, кандидат медичних наук, хірург-стоматолог
Вже не перший рік користуюся програмою iClinic і змушений визнати – це оптимальне поєднання зручності та ефективності як для пересічного лікаря, так і для інших активних поціновувачів грамотного стоматологічного сервісу. Адже одна з найважливіших складових нашого життя сьогодні – ЧАС. І чим більше ми встигаємо зробити завдяки цій програмі, тим кращим і повноцінним стає результат комунікації, оцінювання, контролю та надання стоматологічної допомоги. Як і раніше, iClinic приваблює своєю практичністю та різноплановістю, зрозумілим інтерфейсом та простотою у практичному щоденному застосуванні. А також швидкістю реагування розробників на запити користувачів і аргументованим підходом до кожної з наданих пропозицій. Функціонал програми подобається як адміністраторам, так і керівникам стоматологічних клінік, оскільки створений та розроблений професіоналами, кожен з яких має величезний досвід у своїй сфері. Можливість внутрішньої комунікації між усіма членами команди, створення фахових груп для обговорення складних клінічних випадків, можливість голосового введення тексту при заповненні документації, «історія» верифікованого зуба і величезна купа додаткових деталей, кожна з яких буде затребованою у свій момент часу. Особливої уваги заслуговує безпековий захист даних, що відображаються у програмі. І це тільки частина потужного потенціалу даної програми. Тож спробуйте – «і нехай ніхто не піде обділений».
Показати весь
Микита Крижевський
Заступник керівника IT відділу
мережі клінік Альфа, Бета, Гамма, Гамма+
Наша мережа клінік використовує систему iClinic як основну і єдину вже протягом чотирьох років. За цей час iClinic перетерпіла велику кількість змін, але завжди у кращу сторону. Взаємодія з системою є дуже швидкою і зручною, функціонал вважаю достатнім, а інтерфейс плавним і привітним до будь-якого користувача, як для директора, так і для лікаря чи асистента. Одним з найприємніших моментів є оперативні відповіді технічної підтримки із будь-яких питань по системі, а також те що усі побажання нас як клієнтів не залишаються без уваги
Показати весь
Олена Сапронова
Заступник керівника мережі клінік     
  «Діамант дент»
Хочу поділитися враженнями про CRM систему iClinic як людина, яка дуже довго і дууууже прискіпливо обирала собі продукт серед великої кількості пропозицій. У свій час наша клініка користувалася програмою, яка була створена лише для нас. Але… так сталося, що ми 'виросли', подорослішали, нас стало багато і треба було знайти нову програму.
iClinic задовольнила всі потреби як керівництва (звіти, статистика, заробітні плати), так і всі інші відділи мережі — бухгалтерія, лікарі, асистенти, маркетинг, ресепшен. Завдяки обмеженню прав користувача, однією програмою користуються всі. Це мега зручно. Плюс існує можливість відкрити програму з будь-якого гаджету у будь-якій точці світу. Вся необхідна інформація завантажується в систему легко і швидко. Телефонія та РРО підключені. Окремий бонус — це мега підтримка технічного відділу, який швидко реагує на будь-які питання і, що для нас було дуже важливим, втілює в життя побажання. Оновлення виходять регулярно, це означає, що iClinic завжди рухається вперед і ніколи не 'застаріє'. Рекомендую спробувати та впевнена, що це краще програмне забезпечення для медичних закладів.
Показати весь
Світлана Борисюк
Директор клініки
Много информации в одной программе – все под рукой. Легкое пользование, даже для “блондинок”. Удобное меню. Пожалуй, один из самых важных моментов – конфиденциальность и стабильность базы данных: мне, как директору клиники, важно быть уверенной в защите и сохранении робочей информации.
Показати весь
Лариса Чепінська
Лікар-стоматолог
Мені опанувати якусь програму завжди тяжко. Але з цією розібралась досить швидко. Запис нового відвідування адміністратором бачу миттєво, можу проглянути амбулаторну карту, зубну формулу пацієнта чи іншу інформацію і, за необхідності, скоригувати час прийому.
Показати весь
Володимир Панчук
Керівник стоматологічних клінік «ВінДент» та «ВінСтом» у м. Вінниця
8 місяців назад постало питання про автоматизацію та вибір програмного забезпечення для двох стоматологічних клінік. Це було складно, оскільки потрібно було в одну програму впихнути дві стоматології. Перепробовали в тестовому режимі понад 10 програм. Зупинилися на двох: «XXXXX» та «iClinic». Зрештою, обрали програму iClinic. Головним критерієм було те, що немає обмежень по кількості, введених в програму, працівників! Ми ввели всіх працівників: асистентів, медичних сестер, лікарів, бухгалтера і навіть прибиральницю) – це супер дуже зручно! В iClinic оплачується тільки кількість стоматологічних крісел. З часом я переконався, що це дійсно потужне програмне забезпечення для стоматологічної клініки за малі кошти). Система дозволяє легко записувати пацієнтів, вести детальний облік їхніх відвідувань та процедур, а також здійснювати точні розрахунки. Особливо оцінив функцію нагадування про записи – це значно зменшило кількість пропусків відвідування. Дуже вчасно та професійно працює технічна підтримка! Рекомендую iClinic.ua всім, хто цінує свій час, кошти та хоче оптимізувати роботу своєї клініки!
Показати весь
Усі відгуки
Бажаєте співпрацювати з нами?
Замовити демо
Контакти
info@iclinic.ua
Відділ по роботі з клієнтами:
Тех. підтримка:
Бухгалтерія:
Адреса
Україна, м. Київ вул.Парково-Сирецька,
Графік роботи
Понеділок – П’ятниця:
10:00 - 19:00

Субота – Неділя:
Вихідні
Більше про нас на
https://wiki.iclinic.ua/uk/home
2014. ТОВ Айклінік (ЄДРПОУ 42430904). Всі права захищені.
МІС iClinic - проста, як Ваш смартфон, але потужна - як ваш компʼютер
Проста. Зручна. Надійна
Медична інформаційна система (МІС) з фокусом на безпеці*
*відповідно до чинного атестата відповідності КСЗІ, виданого ДП Держспецзв’язку.
Чому вам варто обрати нас?
Сповіщення
ЕСОЗ
Безпека даних
Інтеграція
Звіти
Статистика
Все в хмарі
Прейскурант
Розрахувати ціну
Кабінети
1
Робітники
1
Що говорять наші клієнти?
Валерій Камінський
Вже не перший рік користуюся програмою iClinic і змушений визнати – це оптимальне поєднання зручності та ефективності як для пересічного лікаря, так і для інших активних поціновувачів грамотного стоматологічного сервісу. Адже одна з найважливіших складових нашого життя сьогодні – ЧАС. І чим більше ми встигаємо зробити завдяки цій програмі, тим кращим і повноцінним стає результат комунікації, оцінювання, контролю та надання стоматологічної допомоги. Як і раніше, iClinic приваблює своєю практичністю та різноплановістю, зрозумілим інтерфейсом та простотою у практичному щоденному застосуванні. А також швидкістю реагування розробників на запити користувачів і аргументованим підходом до кожної з наданих пропозицій. Функціонал програми подобається як адміністраторам, так і керівникам стоматологічних клінік, оскільки створений та розроблений професіоналами, кожен з яких має величезний досвід у своїй сфері. Можливість внутрішньої комунікації між усіма членами команди, створення фахових груп для обговорення складних клінічних випадків, можливість голосового введення тексту при заповненні документації, «історія» верифікованого зуба і величезна купа додаткових деталей, кожна з яких буде затребованою у свій момент часу. Особливої уваги заслуговує безпековий захист даних, що відображаються у програмі. І це тільки частина потужного потенціалу даної програми. Тож спробуйте – «і нехай ніхто не піде обділений».
Показати весь
Микита Крижевський
Наша мережа клінік використовує систему iClinic як основну і єдину вже протягом чотирьох років. За цей час iClinic перетерпіла велику кількість змін, але завжди у кращу сторону. Взаємодія з системою є дуже швидкою і зручною, функціонал вважаю достатнім, а інтерфейс плавним і привітним до будь-якого користувача, як для директора, так і для лікаря чи асистента. Одним з найприємніших моментів є оперативні відповіді технічної підтримки із будь-яких питань по системі, а також те що усі побажання нас як клієнтів не залишаються без уваги
Показати весь
Олена Сапронова
Хочу поділитися враженнями про CRM систему iClinic як людина, яка дуже довго і дууууже прискіпливо обирала собі продукт серед великої кількості пропозицій. У свій час наша клініка користувалася програмою, яка була створена лише для нас. Але… так сталося, що ми 'виросли', подорослішали, нас стало багато і треба було знайти нову програму. iClinic задовольнила всі потреби як керівництва (звіти, статистика, заробітні плати), так і всі інші відділи мережі — бухгалтерія, лікарі, асистенти, маркетинг, ресепшен. Завдяки обмеженню прав користувача, однією програмою користуються всі. Це мега зручно. Плюс існує можливість відкрити програму з будь-якого гаджету у будь-якій точці світу. Вся необхідна інформація завантажується в систему легко і швидко. Телефонія та РРО підключені. Окремий бонус — це мега підтримка технічного відділу, який швидко реагує на будь-які питання і, що для нас було дуже важливим, втілює в життя побажання. Оновлення виходять регулярно, це означає, що iClinic завжди рухається вперед і ніколи не 'застаріє'. Рекомендую спробувати та впевнена, що це краще програмне забезпечення для медичних закладів.
Показати весь
Світлана Борисюк
Много информации в одной программе – все под рукой. Легкое пользование, даже для “блондинок”. Удобное меню. Пожалуй, один из самых важных моментов – конфиденциальность и стабильность базы данных: мне, как директору клиники, важно быть уверенной в защите и сохранении робочей информации.
Показати весь
Лариса Чепінська
Мені опанувати якусь програму завжди тяжко. Але з цією розібралась досить швидко. Запис нового відвідування адміністратором бачу миттєво, можу проглянути амбулаторну карту, зубну формулу пацієнта чи іншу інформацію і, за необхідності, скоригувати час прийому.
Показати весь
Володимир Панчук
8 місяців назад постало питання про автоматизацію та вибір програмного забезпечення для двох стоматологічних клінік. Це було складно, оскільки потрібно було в одну програму впихнути дві стоматології. Перепробовали в тестовому режимі понад 10 програм. Зупинилися на двох: «XXXXX» та «iClinic». В кінці кінців вибрали програму iClinic. Головним критерієм було те, що немає обмежень по кількості, введених в програму, працівників! Ми ввели всіх працівників: асистентів, медичних сестер, лікарів, бухгалтера і навіть прибиральницю) – це супер дуже зручно! В iClinic оплачується тільки кількість стоматологічних крісел. З часом я переконався, що це дійсно потужне програмне забезпечення для стоматологічної клініки за малі кошти). Система дозволяє легко записувати пацієнтів, вести детальний облік їхніх відвідувань та процедур, а також здійснювати точні розрахунки. Особливо оцінив функцію нагадування про записи – це значно зменшило кількість пропусків відвідування. Дуже вчасно та професійно працює технічна підтримка! Рекомендую iClinic.ua всім, хто цінує свій час, кошти та хоче оптимізувати роботу своєї клініки!
Показати весь
Можливості
Чому варто обирати саме
нас?
Все в хмарі
Ваші дані в надійному хмарному сховищі на серверах компанії Amazon у Німечинні.
Безпека даних
Передача даних захищена як в інтернет-банкінгу; гнучкі налаштування доступу для персоналу.
Доступ із будь-якого місця
Доступ до застосунку з будь-якого місця, цілодобово з компʼютерів, планшетів та смартфонів.
Постійна підтримка
Навчання персоналу клініки, оперативна технічна підтримка та реалізація ваших побажань.
MИC iClinic
Ваша клініка - наш
пріоритет

ЕСОЗ

Пряма інтеграція в одному місці

Працювати в ЕСОЗ ви можете безпосередньо через iClinic без необхідності переходити в додатковий застосунок чи сервіс.

Реєстратура

 Центр керування для адміністратора

Показує розклад клініки в розрізі по лікарях або по кабінетах на тиждень. Якщо в листі очікування є пацієнти, вони будуть з’являтись на цій сторінці.

Сертифікати‍

‍З плануванням – майбутнє без проблем!

Позбавтеся від забудькуватості або недбалості: ви вчасно отримаєте нагадування про важливі події, платежі та інше.

Диспансер

Там, де пацієнт на першому місці

Залишайте собі нагадування про причину диспансеру, і які маніпуляції ви планували пів року тому.

База пацієнтів

Серце застосунку

Дозволяє зберігати десятки тисяч пацієнтів та шукати їх за багатьма критеріями.

Зубна формула

Оцінка локального статусу з першого погляду

Не забувайте створювати хронологію лікування зубів у пацієнта. Завжди цікаво, з яким станом зубів пацієнт прийшов і з яким пішов.

Статистика

Інформація – це сила!

Приймайте обґрунтовані рішення на основі даних, візуалізованих у наших графіках та діаграмах.
Вартість
Ціни на
iClinic
Кількість крісел або кабінетів
1
Кількість співробітників
1
1 місяць економії
Результат: 420 грн / на місяць
Ваш тариф – Кабінет
Всі ціни враховують ПДВ.
Додаткові послуги
СМС: +60 грн/міс, 1 грн за кожний сегмент повідомлення.
Власна IP-телефонія: 2400 грн одноразово та +360 грн/міс за кожну сім-карту.
Ваш тариф
Кабінет
Тариф для тих, хто працює самостійно.  
Всього 3 робітника може бути в цьому тарифі
420
грн / місяць
?
1 співробітник
?
необмежено пацієнтів
безоплатна міграція даних
?
безоплатне навчання
?
безоплатні оновлення
безоплатна техпідтримка
Ваш тариф
Клініка
1080 грн/місяць за 1 кабінет або крісло.
+720 грн/місяць за кожне додаткове крісло або кабінет.
420
грн / місяць
?
необмежено співробітників
необмежено пацієнтів
безоплатна міграція даних
?
безоплатне навчання
?
безоплатні оновлення
безоплатна техпідтримка
Ваш тариф
Кабінет
Тариф для тих, хто працює самостійно.  
Всього 3 робітника може бути в цьому тарифі
10
EUR
грн /
місяць
?
1 співробітник
?
необмежено пацієнтів
безоплатна міграція даних
?
безоплатне навчання
?
безоплатні оновлення
безоплатна техпідтримка
FAQ
Відповіді на
часті питання
Чи можуть інші лікарі клініки дивитися історію моїх пацієнтів?
+
Тільки якщо ви видали йому відповідні дозволи.
Чи можу я в дорозі переглянути свій розклад на телефоні?
+
Звичайно, ви можете зайти до програми з вашого мобільного телефону для подальшої роботи в програмі.
Де я можу в мед.карті пацієнта зберегти додаткову медичну інформацію?
+
Ми надаємо конструктор форми анамнезу, куди ви можете додати всі необхідні поля.
Чи можу записувати пацієнтів зі свого сайту?
+
Так, ваш веб-розробник має розробити візуальну частину форми запису та додати наш скрипт на ваш хостинг. Також є інтеграція з сервісом doc.ua.
Що мені треба для ЕСОЗ?
+
Ви маєте отримати хмарний КЕП для кожної своєї юридичної особи від Вчасно.КЕП або Depositsign, або Смарт ID від ПриватБанк. У випадку зі Вчасно.КЕП та Смарт ID від ПриватБанк – це можна зробити віддалено, у випадку Depositsign — звернутись особисто в пункт видачі КЕПів.
Скільки коштує приєднання до ЕСОЗ?
+
Звичайний тариф iClinic + вартість КЕПів на кожну юр. особу та лікаря, який працює в ЕСОЗі (вартість за КЕП сплачується постачальнику КЕПів). Зверніть, будь ласка, увагу – Вчасно.КЕП та Смарт ID від ПриватБанк може бути безоплатним для фіз.осіб.
Чи потрібно приєднувати усіх лікарів до ЕСОЗ?
+
На даному етапі потрібно додати лікарів, які мають чинну ліцензію на медичну практику та які оформлені як ФОП чи юр. особи.
Скільки коштує розробка додаткових функцій?
+
Розробка додаткових функцій – безоплатна за умови їх корисності для інших наших клієнтів.
Наскільки я захищений від втрати моїх особистих даних?
+
Ми робимо щоденне автоматичне резервне копіювання ваших даних, тому вони знаходяться у повній безпеці.
Які модулі та можливості має ваш сервіс?
+
Реєстратура, пацієнти, диспансер, плани лікування, зубна формула, консультативні висновки, склад, зарплата, файли з фотопротоколом, нагадування, диспансер тощо.
Чи можна отримати свою базу пацієнтів, якщо припинити користуватись iClinic?
+
Так, ми можемо надіслати базу пацієнтів у форматі для перегляду (xls), так і у форматі для імпорту в інший сервіс.
Які саме CRM є в iClinic?
+
‎‎‎‎‎1) Контакти пацієнтів; ‎‎‎‎‎
2) Автоматизовані нагадування пацієнтам; ㅤㅤ
‎‎‎3) Диспансер (для залучення пацієнта в клініку через Х місяців); ㅤ
‎‎‎‎4) IP-телефонія; ‎‎‎‎‎ㅤ
5) Онлайн запис пацієнтів з сайту; ‎‎‎‎‎‎ㅤㅤ
6) Статистика та звітність. ‎‎‎‎‎ㅤㅤㅤ
Що робити, якщо в нашої клініки вже є застосунок для обліку пацієнтів?
+
Якщо ви зможете експортувати пацієнтів в текстовий файл або таблицю Excel, ми імпортуємо їх у наш сервіс безоплатно.
Скільки часу потрібно для отримання доступу?
+
Ми отримуємо дані для договору, далі бухгалтер створює його та відправляє через сервіс Вчасно на підпис. Клієнт отримує посилання на електронну пошту, далі переходить за ним (за потреби – реєструється) та підписує своїм ЕЦП. Після підписання ми перевіряємо, чи відображається нам накладений підпис. Потім створюємо доступ до основного облікового запису.
Додатково
Початок роботи
1
Спочатку треба отримати демонстраційний обліковий запис, заповнивши відповідну форму. Вам буде надіслано листа з логіном та паролем для входу в цей обліковий запис. Строк дії облікового запису — 2 тижні.
2
Цей запис одразу матиме перелік пацієнтів, відвідувань та рахунків.
3
Якщо ви не виставили позначку «Не телефонувати», протягом двох тижнів наш менеджер зателефонує вам та відповість на питання.
4
Дані з цього облікового запису не переносяться в основний.
1
Повідомте нам в чаті технічної підтримки або нашому представнику:
1. ПІБ, РНОКПП та адресу реєстрації для ФОП, назву, ЄДРПОУ, ПІБ директора та адресу реєстрації для ТОВ.
2. Номер телефону та імейл власника.
3. Назву та адресу клініки.
4. Кількість кабінетів та робітників — від цього залежить тарифний план.
2
Ми відправимо вам договір на ознайомлення через сервіс Вчасно.ЕДО.
3
Якщо ви не були зареєстровані на сервісі Вчасно.ЕДО раніше, після першого входу в кабінет Вчасно треба підтвердити реєстрацію своїм електронним ключем.
4
Після ознайомлення з договором підпишіть його ЕЦП.
1
Після підписання договору ви отримаєте імейл з логіном та паролем до основного облікового запису. Демонстраційний запис буде заблоковано.
2
Для клінік загального профілю є можливість додати форми консультативних висновків та аналізів (наприклад, УЗД Щитовидної залози) — відправте ці форми нам.
1
Прайс-лист та базову інформацію про пацієнтів можна безкоштовно імпортувати. На це може знадобитись до декількох робочих днів.
2
З деяких сервісів можна імпортувати не лише базову інформацію про пацієнтів, а також відвідування, рахунки та плани лікування.
1
Ми пропонуємо разове віддалене навчання для адміністраторів, лікарів та керівників.
2
Навчання адміністраторів триває до двох годин.
3
Навчання лікарів та керівників триває до однієї години.
1
Рекомендуємо почати опановувати iClinic покроково:
1. Пацієнти та реєстратура.
2. Плани лікування та медична інформація.
3. Рахунки та їх фіскалізація.
4. Розрахунок зарплати.
5. Склад.
Додатково
Безпека, впровадження та підтримка
Безпека перш за все
Що може бути важливіше при роботі з конфіденційними даними?
Ми усвідомлюємо, що таке лікарська і комерційна таємниця, тому:
Всі дані передаються по надійно захищеному зʼєднанню.
Протокол захисту каналу — «А+», а це вище, ніж в інтернет-банкінгу від більшості великих світових банків.
Ви керуєте доступом співробітників до перегляду та редагування інформації, призначаючи їм відповідні рольові права.
Щодня проводиться автоматичне резервне копіювання даних.
Сервери знаходяться на платформі американської компанії Amazon, яка є лідером в області хмарних послуг.
Ризик вилучення компʼютера з базами даних та доступ до інформації сторонніх осіб повністю виключений.
Впровадження системи iClinic
Друге за важливістю питання для бізнесу
Розуміючи важливість етапу впровадження iClinic або переходу з іншої програми (при вже наявній базі даних), ми робимо все можливе, щоб початок роботи із застосунком iClinic був максимально швидким та комфортним:
Якщо ви вже маєте базу даних — ми здійснимо її перенесення до вашої iClinic.
Проведемо презентацію програми у вашій клініці.
Безкоштовно навчимо кожного співробітника роботі з iClinic.
Безкоштовно проконсультуємо співробітників при виникненні будь-яких питань під час роботи.
Виходячи з нашого досвіду, повна інтеграція програми у вашу практику триває від декількох днів до двох тижнів, після чого ви починаєте максимально ефективно працювати з iClinic.
Підтримка
Коли допомога потрібна саме зараз
Ми усвідомлюємо, що таке лікарська і комерційна таємниця, тому:
У будь-який час доступна професійна технічна підтримка, яка забезпечить вам вичерпну консультацію і надійний супровід під час користування програмою — ви можете звʼязатися з нами будь-яким чином: з програми (кнопка «Відгук»), за телефоном, скайпом тощо.
Важливо! Якщо ви маєте ідею, як зробити iClinic кращою, спростити собі робочі моменти чи автоматизувати процеси — пропонуйте, ми із задоволенням реалізуємо гідні та цікаві ідеї! Адже саме завдяки такій філософії наша програма постійно розвивається і вдосконалюється.
Зверніть увагу! Додаткова сплата за користування оновленими версіями програми та новими модулями не стягується!
Додатково
Пристрої
WINDOWS, macOS чи LINUX - потрібен лише браузер
Використовуйте в роботі сучасні планшенти
Мобільного інтернету рівня 3G буде достатньо для
комфортної роботи.
Додатково
Що кажуть наші
клієнти?
Валерій Камінський
Доцент кафедри щелепно-лицевої хірургії, кандидат медичних наук, хірург-стоматолог
Вже не перший рік користуюся програмою iClinic і змушений визнати – це оптимальне поєднання зручності та ефективності як для пересічного лікаря, так і для інших активних поціновувачів грамотного стоматологічного сервісу. Адже одна з найважливіших складових нашого життя сьогодні – ЧАС. І чим більше ми встигаємо зробити завдяки цій програмі, тим кращим і повноцінним стає результат комунікації, оцінювання, контролю та надання стоматологічної допомоги. Як і раніше, iClinic приваблює своєю практичністю та різноплановістю, зрозумілим інтерфейсом та простотою у практичному щоденному застосуванні. А також швидкістю реагування розробників на запити користувачів і аргументованим підходом до кожної з наданих пропозицій. Функціонал програми подобається як адміністраторам, так і керівникам стоматологічних клінік, оскільки створений та розроблений професіоналами, кожен з яких має величезний досвід у своїй сфері. Можливість внутрішньої комунікації між усіма членами команди, створення фахових груп для обговорення складних клінічних випадків, можливість голосового введення тексту при заповненні документації, «історія» верифікованого зуба і величезна купа додаткових деталей, кожна з яких буде затребованою у свій момент часу. Особливої уваги заслуговує безпековий захист даних, що відображаються у програмі. І це тільки частина потужного потенціалу даної програми. Тож спробуйте – «і нехай ніхто не піде обділений».
Показати весь
Микита Крижевський
Заступник керівника IT відділу
мережі клінік Альфа, Бета, Гамма, Гамма+
Наша мережа клінік використовує систему iClinic як основну і єдину вже протягом чотирьох років. За цей час iClinic перетерпіла велику кількість змін, але завжди у кращу сторону. Взаємодія з системою є дуже швидкою і зручною, функціонал вважаю достатнім, а інтерфейс плавним і привітним до будь-якого користувача, як для директора, так і для лікаря чи асистента. Одним з найприємніших моментів є оперативні відповіді технічної підтримки із будь-яких питань по системі, а також те що усі побажання нас як клієнтів не залишаються без уваги
Показати весь
Олена Сапронова
Заступник керівника мережі клінік     
  «Діамант дент»
Хочу поділитися враженнями про CRM систему iClinic як людина, яка дуже довго і дууууже прискіпливо обирала собі продукт серед великої кількості пропозицій. У свій час наша клініка користувалася програмою, яка була створена лише для нас. Але… так сталося, що ми 'виросли', подорослішали, нас стало багато і треба було знайти нову програму.
iClinic задовольнила всі потреби як керівництва (звіти, статистика, заробітні плати), так і всі інші відділи мережі — бухгалтерія, лікарі, асистенти, маркетинг, ресепшен. Завдяки обмеженню прав користувача, однією програмою користуються всі. Це мега зручно. Плюс існує можливість відкрити програму з будь-якого гаджету у будь-якій точці світу. Вся необхідна інформація загружається в систему легко і швидко. Телефонія та РРО підключені. Окремий бонус — це мега підтримка технічного відділу, який швидко реагує на будь-які питання і, що для нас було дуже важливим, втілює в життя побажання. Оновлення виходять регулярно, це означає, що iClinic завжди рухається вперед і ніколи не 'застаріє'. Рекомендую спробувати та впевнена, що це краще програмне забезпечення для медичних закладів.
Показати весь
Світлана Борисюк
Директор клініки
Много информации в одной программе – все под рукой. Легкое пользование, даже для “блондинок”. Удобное меню. Пожалуй, один из самых важных моментов – конфиденциальность и стабильность базы данных: мне, как директору клиники, важно быть уверенной в защите и сохранении робочей информации.
Показати весь
Лариса Чепінська
Лікар-стоматолог
Мені опанувати якусь програму завжди тяжко. Але з цією розібралась досить швидко. Запис нового відвідування адміністратором бачу миттєво, можу проглянути амбулаторну карту, зубну формулу пацієнта чи іншу інформацію і, за необхідності, скоригувати час прийому.
Показати весь
Володимир Панчук
Керівник стоматологічних клінік «ВінДент» та «ВінСтом» у м. Вінниця
8 місяців назад постало питання про автоматизацію та вибір програмного забезпечення для двох стоматологічних клінік. Це було складно, оскільки потрібно було в одну програму впихнути дві стоматології. Перепробовали в тестовому режимі понад 10 програм. Зупинилися на двох: «XXXXX» та «iClinic». В кінці кінців вибрали програму iClinic. Головним критерієм було те, що немає обмежень по кількості, введених в програму, працівників! Ми ввели всіх працівників: асистентів, медичних сестер, лікарів, бухгалтера і навіть прибиральницю) – це супер дуже зручно! В iClinic оплачується тільки кількість стоматологічних крісел. З часом я переконався, що це дійсно потужне програмне забезпечення для стоматологічної клініки за малі кошти). Система дозволяє легко записувати пацієнтів, вести детальний облік їхніх відвідувань та процедур, а також здійснювати точні розрахунки. Особливо оцінив функцію нагадування про записи – це значно зменшило кількість пропусків відвідування. Дуже вчасно та професійно працює технічна підтримка! Рекомендую iClinic.ua всім, хто цінує свій час, кошти та хоче оптимізувати роботу своєї клініки!
Показати весь
Усі відгуки
Бажаєте співпрацювати з нами?
Замовити демо
Контакти
info@iclinic.ua
Відділ по роботі з клієнтами:
Тех. підтримка:
Бухгалтерія:
Адреса
Україна, м. Київ вул.Парково-Сирецька,
Графік роботи
Понеділок – П’ятниця:
10:00 - 19:00

Субота – Неділя:
Вихідні
Більше про нас на
https://wiki.iclinic.ua/uk/home
2014. ТОВ Айклінік (ЄДРПОУ 42430904). Всі права захищені.
МІС iClinic - проста, як Ваш смартфон, але потужна - як ваш компʼютер
Проста. Зручна. Надійна
Медична інформаційна система (МІС) з фокусом на безпеці*
*відповідно до чинного атестата відповідності КСЗІ, виданого ДП Держспецзв’язку.
Чому вам варто обрати нас?
Сповіщення
ЕСОЗ
Безпека даних
Інтеграція
Звіти
Статистика
Все в хмарі
Прейскурант
Розрахувати ціну
Кабінети
1
Робітники
1
Що говорять наші клієнти?
Валерій Камінський
Вже не перший рік користуюся програмою iClinic і змушений визнати – це оптимальне поєднання зручності та ефективності як для пересічного лікаря, так і для інших активних поціновувачів грамотного стоматологічного сервісу. Адже одна з найважливіших складових нашого життя сьогодні – ЧАС. І чим більше ми встигаємо зробити завдяки цій програмі, тим кращим і повноцінним стає результат комунікації, оцінювання, контролю та надання стоматологічної допомоги. Як і раніше, iClinic приваблює своєю практичністю та різноплановістю, зрозумілим інтерфейсом та простотою у практичному щоденному застосуванні. А також швидкістю реагування розробників на запити користувачів і аргументованим підходом до кожної з наданих пропозицій. Функціонал програми подобається як адміністраторам, так і керівникам стоматологічних клінік, оскільки створений та розроблений професіоналами, кожен з яких має величезний досвід у своїй сфері. Можливість внутрішньої комунікації між усіма членами команди, створення фахових груп для обговорення складних клінічних випадків, можливість голосового введення тексту при заповненні документації, «історія» верифікованого зуба і величезна купа додаткових деталей, кожна з яких буде затребованою у свій момент часу. Особливої уваги заслуговує безпековий захист даних, що відображаються у програмі. І це тільки частина потужного потенціалу даної програми. Тож спробуйте – «і нехай ніхто не піде обділений».
Показати весь
Микита Крижевський
Наша мережа клінік використовує систему iClinic як основну і єдину вже протягом чотирьох років. За цей час iClinic перетерпіла велику кількість змін, але завжди у кращу сторону. Взаємодія з системою є дуже швидкою і зручною, функціонал вважаю достатнім, а інтерфейс плавним і привітним до будь-якого користувача, як для директора, так і для лікаря чи асистента. Одним з найприємніших моментів є оперативні відповіді технічної підтримки із будь-яких питань по системі, а також те що усі побажання нас як клієнтів не залишаються без уваги
Показати весь
Олена Сапронова
Хочу поділитися враженнями про CRM систему iClinic як людина, яка дуже довго і дууууже прискіпливо обирала собі продукт серед великої кількості пропозицій. У свій час наша клініка користувалася програмою, яка була створена лише для нас. Але… так сталося, що ми 'виросли', подорослішали, нас стало багато і треба було знайти нову програму. iClinic задовольнила всі потреби як керівництва (звіти, статистика, заробітні плати), так і всі інші відділи мережі — бухгалтерія, лікарі, асистенти, маркетинг, ресепшен. Завдяки обмеженню прав користувача, однією програмою користуються всі. Це мега зручно. Плюс існує можливість відкрити програму з будь-якого гаджету у будь-якій точці світу. Вся необхідна інформація завантажується в систему легко і швидко. Телефонія та РРО підключені. Окремий бонус — це мега підтримка технічного відділу, який швидко реагує на будь-які питання і, що для нас було дуже важливим, втілює в життя побажання. Оновлення виходять регулярно, це означає, що iClinic завжди рухається вперед і ніколи не 'застаріє'. Рекомендую спробувати та впевнена, що це краще програмне забезпечення для медичних закладів.
Показати весь
Світлана Борисюк
Много информации в одной программе – все под рукой. Легкое пользование, даже для “блондинок”. Удобное меню. Пожалуй, один из самых важных моментов – конфиденциальность и стабильность базы данных: мне, как директору клиники, важно быть уверенной в защите и сохранении робочей информации.
Показати весь
Лариса Чепінська
Мені опанувати якусь програму завжди тяжко. Але з цією розібралась досить швидко. Запис нового відвідування адміністратором бачу миттєво, можу проглянути амбулаторну карту, зубну формулу пацієнта чи іншу інформацію і, за необхідності, скоригувати час прийому.
Показати весь
Володимир Панчук
8 місяців назад постало питання про автоматизацію та вибір програмного забезпечення для двох стоматологічних клінік. Це було складно, так як потрібно було в одну програму впихнути дві стоматології. Перепробовали в тестовому режимі понад 10 програм. Зупинилися на двох: «XXXXX» та «iClinic». Зрештою, обрали програму iClinic. Головним критерієм було те, що немає обмежень по кількості, введених в програму, працівників! Ми ввели всіх працівників: асистентів, медичних сестер, лікарів, бухгалтера і навіть прибиральницю) – це супер дуже зручно! В iClinic оплачується тільки кількість стоматологічних крісел. З часом я переконався, що це дійсно потужне програмне забезпечення для стоматологічної клініки за малі кошти). Система дозволяє легко записувати пацієнтів, вести детальний облік їхніх відвідувань та процедур, а також здійснювати точні розрахунки. Особливо оцінив функцію нагадування про записи – це значно зменшило кількість пропусків відвідування. Дуже вчасно та професійно працює технічна підтримка! Рекомендую iClinic.ua всім, хто цінує свій час, кошти та хоче оптимізувати роботу своєї клініки!
Показати весь
Що говорять наші клієнти?
Валерій Камінський
Вже не перший рік користуюся програмою iClinic і змушений визнати – це оптимальне поєднання зручності та ефективності як для пересічного лікаря, так і для інших активних поціновувачів грамотного стоматологічного сервісу. Адже одна з найважливіших складових нашого життя сьогодні – ЧАС. І чим більше ми встигаємо зробити завдяки цій програмі, тим кращим і повноцінним стає результат комунікації, оцінювання, контролю та надання стоматологічної допомоги. Як і раніше, iClinic приваблює своєю практичністю та різноплановістю, зрозумілим інтерфейсом та простотою у практичному щоденному застосуванні. А також швидкістю реагування розробників на запити користувачів і аргументованим підходом до кожної з наданих пропозицій. Функціонал програми подобається як адміністраторам, так і керівникам стоматологічних клінік, оскільки створений та розроблений професіоналами, кожен з яких має величезний досвід у своїй сфері. Можливість внутрішньої комунікації між усіма членами команди, створення фахових груп для обговорення складних клінічних випадків, можливість голосового введення тексту при заповненні документації, «історія» верифікованого зуба і величезна купа додаткових деталей, кожна з яких буде затребованою у свій момент часу. Особливої уваги заслуговує безпековий захист даних, що відображаються у програмі. І це тільки частина потужного потенціалу даної програми. Тож спробуйте – «і нехай ніхто не піде обділений».
Показати весь
Микита Крижевський
Наша мережа клінік використовує систему iClinic як основну і єдину вже протягом чотирьох років. За цей час iClinic перетерпіла велику кількість змін, але завжди у кращу сторону. Взаємодія з системою є дуже швидкою і зручною, функціонал вважаю достатнім, а інтерфейс плавним і привітним до будь-якого користувача, як для директора, так і для лікаря чи асистента. Одним з найприємніших моментів є оперативні відповіді технічної підтримки із будь-яких питань по системі, а також те що усі побажання нас як клієнтів не залишаються без уваги
Показати весь
Валерій Камінський
Программа iClinic привлекает своей практичностью и разноплановостью, понятным интерфейсом и простотой в практике. Интересна как для администраторов и врачей, так и для руководителей, поскольку создана и разработана профессионалами, каждый их которых имеет огромный опыт в своей сфере.
Показати весь
Світлана Борисюк
Много информации в одной программе – все под рукой. Легкое пользование, даже для “блондинок”. Удобное меню. Пожалуй, один из самых важных моментов – конфиденциальность и стабильность базы данных: мне, как директору клиники, важно быть уверенной в защите и сохранении робочей информации.
Показати весь
Лариса Чепінська
Мені опанувати якусь програму завжди тяжко. Але з цією розібралась досить швидко. Запис нового відвідування адміністратором бачу миттєво, можу проглянути амбулаторну карту, зубну формулу пацієнта чи іншу інформацію і, за необхідності, скоригувати час прийому.
Показати весь
Що говорять наші клієнти?
Валерій Камінський
Вже не перший рік користуюся програмою iClinic і змушений визнати – це оптимальне поєднання зручності та ефективності як для пересічного лікаря, так і для інших активних поціновувачів грамотного стоматологічного сервісу. Адже одна з найважливіших складових нашого життя сьогодні – ЧАС. І чим більше ми встигаємо зробити завдяки цій програмі, тим кращим і повноцінним стає результат комунікації, оцінювання, контролю та надання стоматологічної допомоги. Як і раніше, iClinic приваблює своєю практичністю та різноплановістю, зрозумілим інтерфейсом та простотою у практичному щоденному застосуванні. А також швидкістю реагування розробників на запити користувачів і аргументованим підходом до кожної з наданих пропозицій. Функціонал програми подобається як адміністраторам, так і керівникам стоматологічних клінік, оскільки створений та розроблений професіоналами, кожен з яких має величезний досвід у своїй сфері. Можливість внутрішньої комунікації між усіма членами команди, створення фахових груп для обговорення складних клінічних випадків, можливість голосового введення тексту при заповненні документації, «історія» верифікованого зуба і величезна купа додаткових деталей, кожна з яких буде затребованою у свій момент часу. Особливої уваги заслуговує безпековий захист даних, що відображаються у програмі. І це тільки частина потужного потенціалу даної програми. Тож спробуйте – «і нехай ніхто не піде обділений».
Показати весь
Микита Крижевський
Наша мережа клінік використовує систему iClinic як основну і єдину вже протягом чотирьох років. За цей час iClinic перетерпіла велику кількість змін, але завжди у кращу сторону. Взаємодія з системою є дуже швидкою і зручною, функціонал вважаю достатнім, а інтерфейс плавним і привітним до будь-якого користувача, як для директора, так і для лікаря чи асистента. Одним з найприємніших моментів є оперативні відповіді технічної підтримки із будь-яких питань по системі, а також те що усі побажання нас як клієнтів не залишаються без уваги
Показати весь
Валерій Камінський
Программа iClinic привлекает своей практичностью и разноплановостью, понятным интерфейсом и простотой в практике. Интересна как для администраторов и врачей, так и для руководителей, поскольку создана и разработана профессионалами, каждый их которых имеет огромный опыт в своей сфере.
Показати весь
Світлана Борисюк
Много информации в одной программе – все под рукой. Легкое пользование, даже для “блондинок”. Удобное меню. Пожалуй, один из самых важных моментов – конфиденциальность и стабильность базы данных: мне, как директору клиники, важно быть уверенной в защите и сохранении робочей информации.
Показати весь
Лариса Чепінська
Мені опанувати якусь програму завжди тяжко. Але з цією розібралась досить швидко. Запис нового відвідування адміністратором бачу миттєво, можу проглянути амбулаторну карту, зубну формулу пацієнта чи іншу інформацію і, за необхідності, скоригувати час прийому.
Показати весь
Можливості
Чому варто обирати саме
нас?
Все в хмарі
Ваші дані в надійному хмарному сховищі на серверах компанії Amazon у Німечинні.
Безпека даних
Передача даних захищена як в інтернет-банкінгу; гнучкі налаштування доступу для персоналу.
Доступ із будь-якого місця
Доступ до застосунку з будь-якого місця, цілодобово з компʼютерів, планшетів та смартфонів.
Постійна підтримка
Навчання персоналу клініки, оперативна технічна підтримка та реалізація ваших побажань.
Переглянути більше
MІC iClinic
Ваша клініка - наш
пріоритет

ЕСОЗ

Пряма інтеграція в одному місці

Працювати в ЕСОЗ ви можете безпосередньо через iClinic без необхідності переходити в додатковий застосунок чи сервіс.

Реєстратура

 Центр керування для адміністратора

Показує розклад клініки в розрізі по лікарях або по кабінетах на тиждень. Якщо в листі очікування є пацієнти, вони будуть з’являтись на цій сторінці.

База пацієнтів

Серце застосунку

Дозволяє зберігати десятки тисяч пацієнтів та шукати їх за багатьма критеріями.

Диспансер

Там, де пацієнт на першому місці

Залишайте собі нагадування про причину диспансеру, і які маніпуляції ви планували пів року тому.

Зубна формула

Оцінка локального статусу з першого погляду

Не забувайте створювати хронологію лікування зубів у пацієнта. Завжди цікаво, з яким станом зубів пацієнт прийшов і з яким пішов.

Сертифікати‍

‍З плануванням – майбутнє без проблем!

Позбавтеся від забудькуватості або недбалості: ви вчасно отримаєте нагадування про важливі події, платежі та інше.

Статистика

Інформація – це сила!

Приймайте обґрунтовані рішення на основі даних, візуалізованих у наших графіках та діаграмах.
Вартість
Ціни на
iClinic
Кількість крісел або кабінетів
1
Кількість співробітників
1
1 місяць економії
Результат: 350 грн / на місяць
Ваш тариф – Кабінет
Всі ціни враховують ПДВ.
Ваш тариф
Кабінет
Тариф для тих, хто працює самостійно.  
Всього 3 робітника може бути в цьому тарифі
420
грн / місяць
?
1 співробітник
?
необмежено пацієнтів
безоплатна міграція даних
?
безоплатне навчання
?
безоплатні оновлення
безоплатна техпідтримка
Ваш тариф
Клініка
1080 грн/місяць за 1 кабінет або крісло.
+720 грн/місяць за кожне додаткове крісло або кабінет.
420
грн / місяць
?
необмежено співробітників
необмежено пацієнтів
безоплатна міграція даних
?
безоплатне навчання
?
безоплатні оновлення
безоплатна техпідтримка
Ваш тариф
Кабінет
Тариф для тих, хто працює самостійно.  
Всього 3 робітника може бути в цьому тарифі
10
EUR
грн /
місяць
?
1 співробітник
?
необмежено пацієнтів
безоплатна міграція даних
?
безоплатне навчання
?
безоплатні оновлення
безоплатна техпідтримка
Додаткові послуги
СМС: +60 грн/міс, 1 грн за кожний сегмент повідомлення.
Власна IP-телефонія: 2400 грн одноразово та +360 грн/міс за кожну сім-карту.
Чи можуть інші лікарі клініки дивитися історію моїх пацієнтів?
+
Тільки якщо ви видали йому відповідні дозволи.
Чи можу я в дорозі переглянути свій розклад на телефоні?
+
Звичайно, ви можете зайти до програми з вашого мобільного телефону для подальшої роботи в програмі.
Де я можу в мед.карті пацієнта зберегти додаткову медичну інформацію?
+
Ми надаємо конструктор форми анамнезу, куди ви можете додати всі необхідні поля.
Чи можу записувати пацієнтів зі свого сайту?
+
Так, ваш веб-розробник має розробити візуальну частину форми запису та додати наш скрипт на ваш хостинг. Також є інтеграція з сервісом doc.ua.
Що мені треба для ЕСОЗ?
+
Ви маєте отримати хмарний КЕП для кожної своєї юридичної особи від Вчасно.КЕП або Depositsign, або Смарт ID від ПриватБанк. У випадку зі Вчасно.КЕП та Смарт ID від ПриватБанк – це можна зробити віддалено, у випадку Depositsign — звернутись особисто в пункт видачі КЕПів.
Скільки коштує приєднання до ЕСОЗ?
+
Звичайний тариф iClinic + вартість КЕПів на кожну юр. особу та лікаря, який працює в ЕСОЗі (вартість за КЕП сплачується постачальнику КЕПів). Зверніть, будь ласка, увагу – Вчасно.КЕП та Смарт ID від ПриватБанк може бути безоплатним для фіз.осіб.
Чи потрібно приєднувати усіх лікарів до ЕСОЗ?
+
На даному етапі потрібно додати лікарів, які мають чинну ліцензію на медичну практику та які оформлені як ФОП чи юр. особи.
Скільки коштує розробка додаткових функцій?
+
Розробка додаткових функцій – безоплатна за умови їх корисності для інших наших клієнтів.
Наскільки я захищений від втрати моїх особистих даних?
+
Ми робимо щоденне автоматичне резервне копіювання ваших даних, тому вони знаходяться у повній безпеці.
Які модулі та можливості має ваш сервіс?
+
Реєстратура, пацієнти, диспансер, плани лікування, зубна формула, консультативні висновки, склад, зарплата, файли з фотопротоколом, нагадування, диспансер тощо.
Чи можна отримати свою базу пацієнтів, якщо припинити користуватись iClinic?
+
Так, ми можемо надіслати базу пацієнтів у форматі для перегляду (xls), так і у форматі для імпорту в інший сервіс.
Які саме CRM є в iClinic?
+
‎‎‎‎‎1) Контакти пацієнтів; ‎‎‎‎‎
2) Автоматизовані нагадування пацієнтам; ㅤ
‎‎‎3) Диспансер (для залучення пацієнта в клініку через Х місяців); ㅤ
‎‎‎‎4) IP-телефонія; ‎‎‎‎‎ㅤ
5) Онлайн запис пацієнтів з сайту; ‎‎‎‎‎‎ㅤㅤ
6) Статистика та звітність. ‎‎‎‎‎ㅤㅤㅤ
Що робити, якщо в нашої клініки вже є застосунок для обліку пацієнтів?
+
Якщо ви зможете експортувати пацієнтів в текстовий файл або таблицю Excel, ми імпортуємо їх у наш сервіс безоплатно.
Скільки часу потрібно для отримання доступу?
+
Ми отримуємо дані для договору, далі бухгалтер створює його та відправляє через сервіс Вчасно на підпис. Клієнт отримує посилання на електронну пошту, далі переходить за ним (за потреби – реєструється) та підписує своїм ЕЦП. Після підписання ми перевіряємо, чи відображається нам накладений підпис. Потім створюємо доступ до основного облікового запису.
Додатково
Початок роботи
1
Спочатку треба отримати демонстраційний обліковий запис, заповнивши відповідну форму. Вам буде надіслано листа з логіном та паролем для входу в цей обліковий запис. Строк дії облікового запису — 2 тижні.
2
Цей запис одразу матиме перелік пацієнтів, відвідувань та рахунків.
3
Якщо ви не виставили позначку «Не телефонувати», протягом двох тижнів наш менеджер зателефонує вам та відповість на питання.
4
Дані з цього облікового запису не переносяться в основний.
1
Повідомте нам в чаті технічної підтримки або нашому представнику:
1. ПІБ, РНОКПП та адресу реєстрації для ФОП, назву, ЄДРПОУ, ПІБ директора та адресу реєстрації для ТОВ.
2. Номер телефону та імейл власника.
3. Назву та адресу клініки.
4. Кількість кабінетів та робітників — від цього залежить тарифний план.
2
Ми відправимо вам договір на ознайомлення через сервіс Вчасно.ЕДО.
3
Якщо ви не були зареєстровані на сервісі Вчасно.ЕДО раніше, після першого входу в кабінет Вчасно треба підтвердити реєстрацію своїм електронним ключем.
4
Після ознайомлення з договором підпишіть його ЕЦП.
1
Після підписання договору ви отримаєте імейл з логіном та паролем до основного облікового запису. Демонстраційний запис буде заблоковано.
2
Для клінік загального профілю є можливість додати форми консультативних висновків та аналізів (наприклад, УЗД Щитовидної залози) — відправте ці форми нам.
1
Прайс-лист та базову інформацію про пацієнтів можна безкоштовно імпортувати. На це може знадобитись до декількох робочих днів.
2
З деяких сервісів можна імпортувати не лише базову інформацію про пацієнтів, а також відвідування, рахунки та плани лікування.
1
Ми пропонуємо разове віддалене навчання для адміністраторів, лікарів та керівників.
2
Навчання адміністраторів триває до двох годин.
3
Навчання лікарів та керівників триває до однієї години.
1
Рекомендуємо почати опановувати iClinic покроково:
1. Пацієнти та реєстратура.
2. Плани лікування та медична інформація.
3. Рахунки та їх фіскалізація.
4. Розрахунок зарплати.
5. Склад.
Додатково
Безпека, впровадження та підтримка
Безпека перш за все
Що може бути важливіше при роботі з конфіденційними даними?
Ми усвідомлюємо, що таке лікарська і комерційна таємниця, тому:
Всі дані передаються по надійно захищеному зʼєднанню.
Протокол захисту каналу — «А+», а це вище, ніж в інтернет-банкінгу від більшості великих світових банків.
Ви керуєте доступом співробітників до перегляду та редагування інформації, призначаючи їм відповідні рольові права.
Щодня проводиться автоматичне резервне копіювання даних.
Сервери знаходяться на платформі американської компанії Amazon, яка є лідером в області хмарних послуг.
Ризик вилучення компʼютера з базами даних та доступ до інформації сторонніх осіб повністю виключений.
Впровадження системи iClinic
Друге за важливістю питання для бізнесу
Розуміючи важливість етапу впровадження iClinic або переходу з іншої програми (при вже наявній базі даних), ми робимо все можливе, щоб початок роботи із застосунком iClinic був максимально швидким та комфортним:
Якщо ви вже маєте базу даних — ми здійснимо її перенесення до вашої iClinic.
Проведемо презентацію програми у вашій клініці.
Безкоштовно навчимо кожного співробітника роботі з iClinic.
Безкоштовно проконсультуємо співробітників при виникненні будь-яких питань під час роботи.
Виходячи з нашого досвіду, повна інтеграція програми у вашу практику триває від декількох днів до двох тижнів, після чого ви починаєте максимально ефективно працювати з iClinic.
Підтримка
Коли допомога потрібна саме зараз
Ми усвідомлюємо, що таке лікарська і комерційна таємниця, тому:
У будь-який час доступна професійна технічна підтримка, яка забезпечить вам вичерпну консультацію і надійний супровід під час користування програмою — ви можете звʼязатися з нами будь-яким чином: з програми (кнопка «Відгук»), за телефоном, скайпом тощо.
Важливо! Якщо ви маєте ідею, як зробити iClinic кращою, спростити собі робочі моменти чи автоматизувати процеси — пропонуйте, ми із задоволенням реалізуємо гідні та цікаві ідеї! Адже саме завдяки такій філософії наша програма постійно розвивається і вдосконалюється.
Зверніть увагу! Додаткова сплата за користування оновленими версіями програми та новими модулями не стягується!
Додатково
Пристрої
WINDOWS, macOS чи LINUX - потрібен лише браузер
Використовуйте в роботі сучасні планшенти
Мобільного інтернету рівня 3G буде достатньо для комфортної роботи.
Додатково
Що кажуть наші
клієнти?
Валерій Камінський
Доцент кафедри щелепно-лицевої хірургії, кандидат медичних наук, хірург-стоматолог
Вже не перший рік користуюся програмою iClinic і змушений визнати – це оптимальне поєднання зручності та ефективності як для пересічного лікаря, так і для інших активних поціновувачів грамотного стоматологічного сервісу. Адже одна з найважливіших складових нашого життя сьогодні – ЧАС. І чим більше ми встигаємо зробити завдяки цій програмі, тим кращим і повноцінним стає результат комунікації, оцінювання, контролю та надання стоматологічної допомоги. Як і раніше, iClinic приваблює своєю практичністю та різноплановістю, зрозумілим інтерфейсом та простотою у практичному щоденному застосуванні. А також швидкістю реагування розробників на запити користувачів і аргументованим підходом до кожної з наданих пропозицій. Функціонал програми подобається як адміністраторам, так і керівникам стоматологічних клінік, оскільки створений та розроблений професіоналами, кожен з яких має величезний досвід у своїй сфері. Можливість внутрішньої комунікації між усіма членами команди, створення фахових груп для обговорення складних клінічних випадків, можливість голосового введення тексту при заповненні документації, «історія» верифікованого зуба і величезна купа додаткових деталей, кожна з яких буде затребованою у свій момент часу. Особливої уваги заслуговує безпековий захист даних, що відображаються у програмі. І це тільки частина потужного потенціалу даної програми. Тож спробуйте – «і нехай ніхто не піде обділений».
Показати весь
Микита Крижевський
Заступник керівника IT відділу
мережі клінік Альфа, Бета, Гамма, Гамма+
Наша мережа клінік використовує систему iClinic як основну і єдину вже протягом чотирьох років. За цей час iClinic перетерпіла велику кількість змін, але завжди у кращу сторону. Взаємодія з системою є дуже швидкою і зручною, функціонал вважаю достатнім, а інтерфейс плавним і привітним до будь-якого користувача, як для директора, так і для лікаря чи асистента. Одним з найприємніших моментів є оперативні відповіді технічної підтримки із будь-яких питань по системі, а також те що усі побажання нас як клієнтів не залишаються без уваги
Показати весь
Олена Сапронова
Заступник керівника мережі клінік     
  «Діамант дент»
Хочу поділитися враженнями про CRM систему iClinic як людина, яка дуже довго і дууууже прискіпливо обирала собі продукт серед великої кількості пропозицій. У свій час наша клініка користувалася програмою, яка була створена лише для нас. Але… так сталося, що ми 'виросли', подорослішали, нас стало багато і треба було знайти нову програму.
iClinic задовольнила всі потреби як керівництва (звіти, статистика, заробітні плати), так і всі інші відділи мережі — бухгалтерія, лікарі, асистенти, маркетинг, ресепшен. Завдяки обмеженню прав користувача, однією програмою користуються всі. Це мега зручно. Плюс існує можливість відкрити програму з будь-якого гаджету у будь-якій точці світу. Вся необхідна інформація загружається в систему легко і швидко. Телефонія та РРО підключені. Окремий бонус — це мега підтримка технічного відділу, який швидко реагує на будь-які питання і, що для нас було дуже важливим, втілює в життя побажання. Оновлення виходять регулярно, це означає, що iClinic завжди рухається вперед і ніколи не 'застаріє'. Рекомендую спробувати та впевнена, що це краще програмне забезпечення для медичних закладів.
Показати весь
Світлана Борисюк
Директор клініки
Много информации в одной программе – все под рукой. Легкое пользование, даже для “блондинок”. Удобное меню. Пожалуй, один из самых важных моментов – конфиденциальность и стабильность базы данных: мне, как директору клиники, важно быть уверенной в защите и сохранении робочей информации.
Показати весь
Лариса Чепінська
Лікар-стоматолог
Мені опанувати якусь програму завжди тяжко. Але з цією розібралась досить швидко. Запис нового відвідування адміністратором бачу миттєво, можу проглянути амбулаторну карту, зубну формулу пацієнта чи іншу інформацію і, за необхідності, скоригувати час прийому.
Показати весь
Володимир Панчук
Керівник стоматологічних клінік «ВінДент» та «ВінСтом» у м. Вінниця
8 місяців назад постало питання про автоматизацію та вибір програмного забезпечення для двох стоматологічних клінік. Це було складно, оскільки потрібно було в одну програму впихнути дві стоматології. Перепробовали в тестовому режимі понад 10 програм. Зупинилися на двох: «XXXXX» та «iClinic». В кінці кінців вибрали програму iClinic. Головним критерієм було те, що немає обмежень по кількості, введених в програму, працівників! Ми ввели всіх працівників: асистентів, медичних сестер, лікарів, бухгалтера і навіть прибиральницю) – це супер дуже зручно! В iClinic оплачується тільки кількість стоматологічних крісел. З часом я переконався, що це дійсно потужне програмне забезпечення для стоматологічної клініки за малі кошти). Система дозволяє легко записувати пацієнтів, вести детальний облік їхніх відвідувань та процедур, а також здійснювати точні розрахунки. Особливо оцінив функцію нагадування про записи – це значно зменшило кількість пропусків відвідування. Дуже вчасно та професійно працює технічна підтримка! Рекомендую iClinic.ua всім, хто цінує свій час, кошти та хоче оптимізувати роботу своєї клініки!
Показати весь
Усі відгуки
Бажаєте співпрацювати з нами?
Замовити демо
Адреса
Україна, м. Київ вул.Парково-Сирецька,
Графік роботи
Понеділок – П’ятниця:
10:00 - 19:00

Субота – Неділя:
Вихідні
Контакти
info@iclinic.ua
Відділ по роботі з клієнтами:
Тех. підтримка:
Бухгалтерія:
Більше про нас на
https://wiki.iclinic.ua/uk/home
2014. ТОВ Айклінік (ЄДРПОУ 42430904). Всі права захищені.